اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۷/۰۱

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را شادباش گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

31 شهریور هر سال شروع هفته دفاع مقدس است.

دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی از مجاهدت‌ها و رشادتهای شهیدان وطن برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور بود.

همیشه باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و به یاد داشته باشیم که اقتدار، امنیت، ثبات، عزت و افتخارآفرینی‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسب کرده است مدیون جانفشانی‌ها و فداکاریهای شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.

هفته دفاع مقدس، یادآور خلق حماسه‌های بزرگ مجاهدت و معنویت در راه اعتلای ایران اسلامی است.

امروزه نیز همگی رسالت داریم حافظ راه شهیدان باشیم و از ارزشهای مهم انقلاب اسلامی همچون استقلال و مردم‌سالاری دینی، صیانت کنیم.

ایران اسلامی از همان دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، براساس هدایت و راهبری ولایت مطلقه فقیه، در مسیر پیشرفتهای متعدد در زمینه‌های گوناگون، حرکت شتاب‌زایی داشته است.  

از ارکان مهم نائل شدن به موفقیت‌های مختلف علمی و اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و در جهان، تداوم و پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و پایمردی و مقاومت در برابر مستکبران است.

فرهنگ ایثار و شهادت را باید همواره در جامعه تقویت کرد و به نسل‌ جوان به ویژه نسل دانشجو، این فرهنگ حماسی و حماسه‌آفرین را بیش از پیش، منتقل نمود.

در این برهه از زمان نیز جوانان دانشجو باید با روحیه جهادی و تلاش و ایثار در راه کسب دانش و مهارت، برای تقویت اشتغالزایی در جامعه، کمک نمایند.  

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را خدمت مقام عظمای ولایت، ملت شریف ایران، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک عرض می‌کنم.

 رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی  

 


۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰
۶۷۰ بازدید