اخبار

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، امضا و مبادله شد

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

تفاهم‌نامه‌ی همکاری دوجانبه بین دانشگاه لرستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان لرستان، به امضای دو طرف رسید و مبادله شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این تفاهم‌نامه به امضای دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و مهندس محمدرضا عسگریان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان لرستان رسید و مبادله شد.

در نشست مشترکی که به میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دانشگاه تمدن‌ساز را دانشگاهی دانست که بتواند نقش‌آفرینی اثرگذار در کاهش مشکلات جامعه داشته باشد.

دکتر نظری، توضیح داد: «براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک، دانشگاه لرستان تلاش خواهد کرد با همکاری صندوق، بسترهای حمایت‌های مختلف بیمه‌ای در سطح دانشگاهی را فراهم کند».

وی افزود: «همچنین از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه لرستان برای ارتقای فرهنگ بیمه اجتماعی و آموزش‌های مهارتی، استفاده می‌شود».

مهندس محمدرضا عسگریان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان لرستان در این نشست گفت: «دانشگاه لرستان، نقش مهمی را در ترویج فرهنگ بیمه‌ی اجتماعی و آموزش‌های مهارتی در بین جامعه مشمول صندوق، ایفاء خواهد کرد».

عسگریان تصریح کرد: «ما آمادگی داریم که در همه ابعاد، همکاری‌های خود را با رویکرد تلاش مشترک برای کاهش مشکلات بیمه‌ای استان، گسترش دهیم».


۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۸
۲۱۶ بازدید