اخبار

دست‌اندرکاران دانشجویی هفته میراث فرهنگی و جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران، تجلیل شدند

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

سرپرست دانشگاه لرستان از دست‌اندرکاران دانشجویی برنامه‌های گرامیداشت هفته میراث فرهنگی و جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران که چندی پیش در مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد، تجلیل کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز چهارشنبه، اول تیرماه، با حضور مدیران حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، از دست‌اندرکاران دانشجویی هفته میراث فرهنگی و جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین، در محل حوزه ریاست دانشگاه، تجلیل کرد.

مشارکت اثرگذار دانشگاه لرستان در رویدادهای معتبر

سرپرست دانشگاه لرستان در این نشست گفت: «خوشبختانه دانشگاه لرستان در رویدادهای مهم فرهنگی و اجتماعی گرامیداشت هفته میراث فرهنگی و جشنواره اقوام ایران زمین به خوبی مشارکت داشت».

دکتر نظری، تشریح کرد: «نهاد دانشگاه یک نهاد علمی، فرهنگی و اجتماعی است و بایستی در رویدادهای مختلف استانی و ملی، مشارکت اثرگذار داشته باشد».

وی اظهار داشت: «نشست‌های مختلف علمی در جشنواره اقوام ایران زمین از سوی دانشگاه لرستان برگزار شد که دانشجویان نیز به عنوان یکی از ارکان مهم دانشگاه در این نشست‌ها، حضور و مشارکت داشتند».

سرپرست دانشگاه لرستان ادامه داد: «براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، یکی از اهداف کاری ما آن است که مشارکت دانشجویان در برنامه‌های مختلف را افزایش بدهیم تا کارگروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در بین دانشجویان، گسترش یابد».

گفتنی است برنامه‌ی تجلیل از دست‌اندرکاران دانشجویی هفته گرامیداشت میراث فرهنگی و جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران را معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان اجرا کرد.

دکتر علی فرمانی، مدیر اجرایی برنامه‌های دانشگاه لرستان در جشنواره‌ی ملی فرهنگ اقوام ایران، بود.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۴
۲۸۱ بازدید