اخبار

سرپرست دانشگاه لرستان از حوزه برگزاری آزمون عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بازدید کرد

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

سرپرست دانشگاه لرستان در نخستین روز برگزاری آزمون عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سال 1401 دانشگاه لرستان از مراحل مختلف برگزاری این آزمون، بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز چهارشنبه، 29 تیرماه، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان با حضور در سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان از مراحل مختلف برگزاری آزمون عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سال 1401 دانشگاه لرستان که با حضور نزدیک به دو هزار نفر در حال برگزاری است بازدید کرد.

دکتر محمدرضا حسنی‌جلیلیان، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و نماینده تام‌الاختیار پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کشور نیز در این بازدید حضور داشت و توضیحات مختلف کاری را به سرپرست دانشگاه لرستان ارائه کرد.

عضو هیئت علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان (علی‌یاور عزیزپور) نیز دبیر اجرایی آزمون عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سال 1401 دانشگاه لرستان است که همراه با مجید طاووسی‌چگنی، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان از نزدیک بر مراحل اجرایی آزمون، نظارت می‌کنند.

صبح چهارشنبه، 29 تیرماه، آزمون عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سال 1401 همزمان با بسیاری از حوزه‌های آزمون کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان، آغاز شد.

داوطلبان متقاضی پذیرش در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان مراجعه کردند تا با همدیگر به رقابت بپردازند.

آزمون عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در حوزه‌ی سایت مرکزی دانشگاه لرستان به مدت چهار روز با حضور حدود 2 هزار نفر برگزار می‌شود. دو روز برای داوطلبان مرد و دو روز برای داوطلبان زن، درنظر گرفته شده است.

اعضای مختلف هیئت علمی گروه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه لرستان و داوران مختلف تخصصی، فعالیت‌های ارزیابی و سنجش داوطلبان را انجام می‌دهند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۸
۴۴۰ بازدید