اخبار

دانشگاه لرستان و شرکت داروسازی خُرَّمان، توافق کردند همکاری‌های دوجانبه را گسترش دهند

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

دانشگاه لرستان و «شرکت داروسازی خُرَّمان»، توافق کردند همکاری‌های دوجانبه علمی، پژوهشی، کاربردی و آزمایشگاهی خود را در زمینه‌های مختلف از جمله کشت و پرورش گیاهان دارویی، گسترش دهند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در راستای تقویت ارتباطات و تعاملات برون‌دانشگاهی دانش‌بنیان و تولیدگرا، صبح روز یکشنبه، 30 مردادماه، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه از بخش‌های مختلف شرکت بزرگ داروسازی خُرَّمان که در شهرستان خرم‌آباد قرار دارد بازدید کردند.

بعد از بازدید، در نشست مشترکی که در محل حوزه ریاست شرکت مذکور برگزار شد هر دو طرف بر گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله پایان‌نامه‌های تقاضامحور، کشت و پرورش گیاهان دارویی، فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی در صنعت، انجام تحقیقات مشترک کاربردی و مسئله‌محور و... تأکید کردند.

در این نشست، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در سخنانی از اینکه شرکت داروسازی خُرَّمان، خواهان گسترش همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی با دانشگاه لرستان است از مدیران این شرکت تشکر کرد.

دکتر نظری، توضیح داد که دانشگاه لرستان با دارا بودن رشته‌های مختلف و متنوع تحصیلی دارای ظرفیت و توانمندی علمی است که گسترش ارتباط بین دانشگاه با جامعه و صنعت در مسیر بهره‌گیری هرچه بهتر، اثرگذارتر و کیفی‌تر از ظرفیت‌های دانشگاهی است.

دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق، مسئول حوزه کاری مدیریت سبز دانشگاه لرستان و سایر اعضای حاضر در نشست، دیدگاه‌های خود را درباره‌ی راهکارهای گسترش همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و شرکت مذکور، بیان کردند.

همچنین در این نشست، تأکید شد درباره‌ی این موضوع که دانشگاه لرستان و شرکت داروسازی خُرَّمان، بتوانند تحقیقات و همکاری‌های مشترک خود را در زمینه‌ی ارتقای شاخص‌های مدیریت سبز، ارتقاء دهند.

موضوع بخشی از نشست نیز شرکت‌های دانش‌بنیان بود که هر دو طرف توافق کردند در زمینه‌های کاربردی و مسئله‌محور مرتبط با فعالیت‌های دانشگاهی و داروسازی، همکاری‌ها و همیاری‌ها با این شرکت‌ها، گسترش یابد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۲
۳۹۴ بازدید