اخبار

رئیس دانشگاه لرستان و مدیر شعب بانک تجارت استان بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند

۱۴۰۱/۰۶/۱۴

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و امین رحیمی، مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان در نشست مشترکی که در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست مشترک مدیریت شعب بانک تجارت استان لرستان و رئیس دانشگاه لرستان، صبح روز دوشنبه، 14 شهریورماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، توضیح داد که از بانک تجارت استان لرستان توقع می‌رود با رویکرد تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در زمینه کمک به گسترش زیرساخت‌های دانشگاه، سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

همچنین، تقویت و گسترش همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و بانک تجارت استان لرستان براساس ارتقای خدمات بانکی به اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، به گونه‌ای باشد که هم دانشگاه لرستان و هم بانک تجارت هر دو از این همکاری دوجانبه، سود ببرند.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنانش، تشریح کرد که با رویکردهای علمی و کاربردی، همکاری بین بانک تجارت استان لرستان با متخصصان اقتصادی و مالی دانشگاهی (دانشکده مدیریت و اقتصاد) بایستی گسترش یابد و بانک و دانشگاه با همکاری‌های مشترک، برای رفع و کاهش مسائل و مشکلات، تلاش کنند.

دکتر نظری توضیح داد که دانشگاه لرستان در زمینه‌های مختلف دارای اعضای هیئت علمی و ظرفیت‌های توانمندی است که از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی بایستی بهره‌گیری شود.

امین رحیمی، مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان نیز ضمن آنکه توضیحاتی درباره انواع خدمات متنوع بانک تجارت بیان کرد توضیح داد بانک تجارت استان لرستان، این آمادگی را دارد که همکاری‌های مختلف و متنوع خود را با بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان، گسترش دهد.

گفتنی است در این نشست، دکتر مسعود طاهری‌نیا، مشاور اقتصادی رئیس دانشگاه لرستان و برخی معاونان دانشگاه لرستان از جمله دکتر محمد علیزاده، معاون پشتیبانی و توسعه و دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۸
۲۸۸ بازدید