اخبار

نشست کمیته‌های دانشگاهیان و علمی، پژوهشی کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید استان لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۵

نشست کمیته‌های دانشگاهیان و علمی، پژوهشی کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید والامقام استان لرستان، به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این کمیته‌ها در روز سه‌شنبه، 15 شهریورماه، نشست‌های خود را در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان با حضور اعضاء برگزار کردند.

در این نشست‌ها، میزان پیشرفت برنامه‌های مختلف کمیته‌ها همچون ارزیابی تعداد پایان‌نامه‌ها، عیادت‌ها از خانواده‌های معظم شهدا، طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی مسئله‌محور مرتبط با موضوعات کمیته‌ها، تعداد کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در این نشست‌ها، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان حضور داشتند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، در این نشست‌ها، تأکید کرد که اهمیت موضوع جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت، باعث می‌شود که این رویکرد را در پیش بگیریم که جلسات و نشست‌های کمیته‌های دانشگاهیان و علمی، پژوهشی بایستی هر هفته به‌صورت منظم و با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان یا معاونان پژوهشی دانشگاه‌های استان برگزار شود تا مرحل پیشرفت فعالیت‌ها و اقدامات، کیفی‌تر و سریعتر، پیش روند.

دکتر نظری توضیح داد که فعالیت در کمیته‌های ذیل کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید والامقام استان لرستان، یک فعالیت مقدس است و به همین علت با روحیه جهادی بایستی، سرعت و کیفیت فعالیت‌ها، ارتقاء یابد.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد فعالیت‌های مختلف علمی، دانشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، بایستی به صورت نظام‌مند و با کیفیت هرچه بهتر، انجام شوند.

گفتنی است در این کمیته‌ها، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان و نمایندگان تام‌الاختیار آن‌ها، هر کدام، گزارش عملکرد دانشگاه خود را درباره اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۹
۳۲۹ بازدید