اخبار

نشست کمیته علمی، پژوهشی کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید استان لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

نشست کمیته علمی، پژوهشی کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید استان لرستان به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که با حضور برخی رؤسا و معاونان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، روز سه‌شنبه، 22 شهریورماه، برگزار شد، دکتر علی نظری، رئیس کمیته علمی، پژوهشی کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید استان لرستان، تشریح کرد: «هرچقدر نظام دانشگاهی استان در زمینه ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، فعالیت و کار کند، ارزشمند است و فعالیت‌ها در این زمینه بایستی با کیفیت هرچه بهتر، انجام شوند و پیش بروند».

دکتر نظری از اعضای کمیته خواست که جلسات کمیته به‌صورت منظم و مستمر برگزار شوند و در هر جلسه، میزان پیشرفت فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده، گزارش شود و مورد ارزیابی و سنجش دقیق و آماری، قرار گیرد.

رئیس دانشگاه لرستان درباره حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی گفت:«کمیته علمی، پژوهشی بایستی فعالیت‌های کیفی خود را برای حمایت همه‌جانبه از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، گسترش و ارتقاء دهد».

دکتر نظری خطاب به اعضای حاضر در نشست خواستار شد که مستندنگاری زندگی 110 دانشجوی شهید استان لرستان، با سرعت و دقت کیفی بیشتری، انجام شود.

در این نشست، موضوعات دیگری همچون مسابقات علمی، برگزاری یادواره شهدای علمی، برگزاری نظرسنجی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، حمایت از استارتاپ‌ها با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت و سایر موضوعات مرتبط با کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید استان لرستان، بحث و تبادل نظر شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۵
۳۱۴ بازدید