اخبار

نشست کارپردازان با رئیس دانشگاه لرستان/ ساز و کارهای بهره‌وری و شفافیت مالی تقویت و به‌روزرسانی شوند

۱۴۰۱/۰۷/۰۴

نشست کارپردازان بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان از جمله کارپردازان مراکز اقماری وابسته به دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز دوشنبه، 4 مهرماه، این نشست در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان با حضور کارپرداز مرکزی دانشگاه (علی بیرانوند) برگزار شد و کارپردازان مختلف، گزارش‌های کاری مالی خود را ارائه کردند.

دکتر علی نظری، در این نشست، موضوع اهمیت شفافیت و سلامت مالی را از نگاه آیه‌های قرآن کریم به‌ویژه آیه 282 سوره بقره توضیح داد.

دکتر نظری توضیح داد در آموزه‌ها و دستورات حضرت امام علی (ع) نیز توجه ویژه‌ای به شفافیت مالی شده است.

رئیس دانشگاه لرستان خواستار این شد که سیستم کارپردازی کاملاً به‌روزرسانی شده و به صورت الکترونیکی و آن‌لاین و سامانه‌ای، دسترسی آسان و سریع به همه امورات مرتبط با خریدها و سندها، وجود داشته باشند.

دکتر نظری تشریح کرد نشست‌ها با کارپردازان بایستی به صورت منظم تداوم داشته باشد و کارپردازان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد هدف باید این باشد که گام به گام شفافیت و سلامت مالی، ارتقاء پیدا کند و تقویت شود.

دکتر علی نظری اظهار داشت رویه‌ها و سیستم‌های سنتی در راستای ارتقای بهره‌وری، شفافیت و سلامت مالی متناسب با اقتضائات روز بایستی به‌روزرسانی شوند.

در این نشست، کارپردازان بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را برای ارتقای شاخص‌های کاری، بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۶
۱۲۸ بازدید