اخبار

نخستین روز کلاس‌های حضوری سال تحصیلی جدید با استقبال رئیس دانشگاه لرستان از دانشجویان

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

با حضور و استقبال رئیس دانشگاه لرستان و خیرمقدم به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کلاس‌های حضوری دانشگاه لرستان در روز شنبه، 9 مهرماه آغاز شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در نخستین روز حضوری شدن کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید (مهرماه 1401)، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان حضور یافت و با اهدای شاخه‌های گل از آن‌ها استقبال کرد.

رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز حضوری کلاس‌های دانشگاه لرستان، دانشجویان را قشر تمدن‌ساز کشور دانست که در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، نقش اساسی دارند.

دکتر نظری توضیح داد حضور دانشجویان در دانشگاه و حضوری شدن کلاس‌ها، نشانه جاری و ساری بودن زیست و حیات و نشاط در محیط دانشگاه است.

رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان توضیح داد زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه لرستان به خوبی آماده ارائه خدمات به دانشجویان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دکتر نظری با اشاره به حوادث اخیر، تصریح کرد افرادی که با هدایت دشمنان به دنبال اغتشاش و آشوب در کشور هستند به طور حتم، در مقابل اراده و استواری مردم ولایتمدار، شکست خواهند خورد.

همچنین، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان غیرایرانی (بین‌الملل) دانشگاه لرستان حضور یافت و پذیرفته شدن آنها در دانشگاه لرستان را تبریک گفت.

رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان غیرایرانی (بین‌الملل) دانشگاه لرستان که بیش از 200 نفر از ملیت‌های مختلف هستند اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ابعاد و شاخص‌های مختلف بین‌المللی شدن دانشگاه لرستان ارتقاء یابد.

در این بازدیدها، دکتر اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر غلامحسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان و سایر مدیران دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

به ویژه در بخش دانشجویان غیرایرانی (بین‌الملل) دانشگاه لرستان، دکتر حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان جدید غیرایرانی به خاطر پذیرفته‌شدن در دانشگاه لرستان، مختصات و ویژگی‌های مختلف کاری دانشگاه لرستان را برای دانشجویان نو ورود بین‌الملل دانشگاه لرستان تشریح کرد.

گفتنی است کلاس‌های حضوری مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه لرستان از صبح روز شنبه، 9 مهرماه 1401 آغاز شدند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۳
۲۶۰ بازدید