اخبار

نظارت میدانی برای ارتقای رضایت دانشجویی/ مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان از مرکز آموزش عالی الشتر بازدید کرد

۱۴۰۱/۰۷/۱۵

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دکتر شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان، با رویکرد نظارت و ارزیابی میدانی، از مراحل مختلف پذیرش دانشجویان به ویژه اسکان دانشجویان نو ورود مرکز آموزش عالی الشتر، بازدید و با دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها، گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر شهرام رهنما، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود مرکز آموزش عالی الشتر که از مراکز آموزشی وابسته به دانشگاه لرستان است با برخی خانواده‌های دانشجویان نو ورود این مرکز نیز درباره رضایتمندی از خدمات ارائه شده، گفت‌وگو کرد.

دکتر رهنما، خطاب به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها گفت برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان به‌ویژه اسکان دانشجویان در سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها)، حداکثر برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

همچنین، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان از امکانات مختلف واقع در سراهای دانشجویی الشتر و مرکز آموزش عالی این مرکز، بازدید کرد.

دکتر امین حسنوند، رئیس مرکز آموزش عالی الشتر نیز در این بازدید حضور داشت و از دانشجویان نو ورود و خانواده‌های آن‌ها، استقبال کرد.

دکتر حسنوند توضیح داد به صورت پیوسته با نظارت‌های میدانی، تلاش می‌کند سطح کیفی خدمات ارائه شده به دانشجویان مرکز آموزش عالی الشتر به ویژه دانشجویان نو ورود و رضایتمندی آن‌ها، ارتقاء یابد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸
۳۰۲ بازدید