اخبار

بازدید رئیس دانشگاه لرستان از کلاس‌های درس و شنیدن دیدگاه‌های دانشجویان

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و حضوری شدن کلاس‌ها، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان از کلاس‌های مختلف دانشکده علوم پایه، بازدید و با دانشجویان، گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 17 مهرماه، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر امیرقاسم غضنفری‌مطلق، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان و سایر مدیران این دانشکده با حضور در کلاس‌های درس دانشجویان، ضمن تبریک گفتن به دانشجویان و اساتید به خاطر آغاز حضوری شدن کلاس‌ها و سال تحصیلی جدید، با دانشجویان درباره موضوعات مختلف مدنظر دانشجویان، گفت‌وگو کردند.

از جمله اینکه دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان از دانشجویان خواست پیشنهادات، دیدگاه‌ها و انتقادات خود درباره حوزه‌های مختلف همچون سلف سرویس، سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها)، ایاب و ذهاب، آموزشی و ... بیان کنند.

دانشجویان نیز دیدگاه‌ها و برخی مشکلات صنفی خود را با رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه وی، در میان گذاشتند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان توضیح داد دانشجویان سرمایه‌های کشور و آینده‌سازان مملکت هستند.

وی تشریح کرد همه تلاش ما آن است با توجه به امکانات موجود بتوانیم خدمات مطلوبی را به دانشجویان ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد براساس آموزه‌های حضرت امام (ره)، دانشگاه مبداء همه تحولات است و این خود گویای جایگاه بسیار مهم و ارزشمند دانشگاه، استاد و دانشجو در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در بخش دیگری از این بازدید، رئیس دانشگاه لرستان راهی گفت‌وگو با برخی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پایه درباره سرعت‌بخشیدن به شکل‌گیری هرچه سریعتر مکانی دانشکده شیمی شد.

چندی پیش، دکتر نظری، با صدور حکمی، دکتر عابدین زبردستی با مرتبه استاد گروه آموزشی شیمی را مسئول راه‌اندازی دانشکده شیمی کرد.

گفتنی است در نخستین روز آغاز کلاس‌های حضوری دانشجویان نو ورود _ 16 مهرماه _ نیز رئیس دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با حضور در محوطه دانشگاه با اهدای شاخه‌های گل از دانشجویان نو ورود استقبال و با خانواده‌های این دانشجویان نیز گفت‌وگو کردند.

غرفه‌های ویژه استقبال از دانشجویان نو ورود نیز توسط بسیج دانشجویی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان در محل محوطه سلف سرویس سایت مرکزی دانشگاه لرستان برپا شده است که با ارائه محصولات متنوع فرهنگی، شاخه‌های گل و شیرینی از دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان استقبال می‌کنند.

این غرفه‌ها را معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با همکاری برخی تشکل‌های دانشجویی برپا کرده‌اند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰
۴۲۹ بازدید