اخبار

تداوم نشست‌های منظم شورای صنفی دانشجویان با رئیس دانشگاه

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان در ادامه برگزاری منظم نشست‌ها با مسئولان دانشگاه، نشست خود را با دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برگزار کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز دوشنبه، 18 مهرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، پیمان شمسی است.

وی در این نشست، برخی مطالبات دانشجویی از جمله مباحث زیرساختی اینترنت دانشگاه و تغذیه دانشجویی در ایام تعطیل را مطرح کرد.

در این نشست، سایر اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان نیز هر کدام مطالبات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات صنفی خود را بیان کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، از بیان مطالبات و ارائه راهکارها و پیشنهادات استقبال کرد و توضیح داد دانشجویان سرمایه‌های کشور هستند.

رئیس دانشگاه لرستان تأکید کرد از پیشنهادها و راهکارهای دانشجویان برای کاستن از کمبودها و کاستی‌ها به شرطی که راهکارها، قابلیت اجرایی متناسب با توان و امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه را داشته باشند استقبال می‌کند.

پیمان شمسی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان نیز توضیح داد نشست‌های شورای صنفی با مسئولان دانشگاه از جمله اقدامات خوبی است که به صورت منظم برگزار می‌شوند تا بتوانیم با «مطالبه‌گری» و در عین حال، «تعامل» با مسئولان محترم دانشگاه لرستان، مشکلات صنفی دانشجویی را رفع کرده و کاهش بدهیم.

گفتنی است در این نشست، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و تصریح کرد همه برنامه‌ریزی‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های اینترنتی دانشگاه براساس توان دانشگاه، تقویت می‌شوند و ارتقاء خواهند یافت.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۰
۲۳۲ بازدید