اخبار

روابط عمومی دانشگاه لرستان، رتبه اول مسابقه کلیپ‌های برتر (محتوای خبری) آزمون عملی تربیت‌بدنی کشور را کسب کرد

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، رتبه اول مسابقه کلیپ‌های برتر آزمون عملی علوم ورزشی و تربیت‌بدنی سال 1401 کشور (تولید محتوای خبری آزمون) را براساس اعلام پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کسب کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی سال 1401 سال کشور، در روزهای پایانی تیرماه 1401 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه لرستان برگزار شد و برای اولین بار، مسابقه تولید و ارسال کلیپ‌های خبری این آزمون، اجرا و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزارکننده خواست کلیپ‌های تولیدی، خبری خود درباره مراحل مختلف برگزاری آزمون را ارسال کنند تا درباره آن‌ها، ارزیابی و سنجش صورت گیرد.

براساس ارزیابی و اعلام پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کشور، کلیپ ارسالی اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان (محتوای خبری برگزاری مراحل مختلف آزمون)، در سطح کشور، به عنوان رتبه اول (نخست)، انتخاب شد.

همچنین رتبه دوم را دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به دست آورده است.

در نامه پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کشور، پس از توضیح درباره رتبه‌های اول و دوم، آمده است که دانشگاه‌هایی همچون دانشگاه اصفهان و دانشگاه یزد نیز عنوان «شایسته تقدیر» را از آن خویش کرده‌اند.

گفتنی است دکتر شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی و میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۵
۱۵۰ بازدید