اخبار

استاندار لرستان: مجاهدت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم از خصوصیات بارز نیروی جهادی است

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

استاندار لرستان در برنامه افتتاح نمایشگاه بسیج سازندگی استان لرستان که به میزبانی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: «مجاهدت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم از خصوصیات بارز نیروی جهادی است».

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر فرهاد زیویار، صبح روز پنجشنبه، 28 مهرماه، در جمع مدیران استان، گروه‌ها و نیروهای جهادی، فرماندهان سپاه استان و دست‌اندرکاران نمایشگاه بسیج سازندگی استان که به میزبانی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «نیروی جهادی، خودش را در راه خدا و خدمت به مردم، فدا می‌کند و اهل ایثار و فداکاری است».

دکتر زیویار، اظهار داشت: «مفهوم جهاد و بسیج سازندگی از مفاهیم دینی است که بعد از انقلاب اسلامی ایران به فرمان حضرت امام (ره)، در ساختار کشور، نهادینه شد و این موضوع، وظیفه نیروهای جهادی را برای خدمت هرچه اثرگذارتر به مردم، بسیار افزون‌تر کرده است».

استاندار لرستان، بیان کرد: «نیروی جهادی همواره تلاش می‌کند در هر جایی است گره‌گشا در راه خدمت مردم است».

وی، تصریح کرد: «خصوصیات شخصیتی و رفتاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای نیروهای جهادی و جهادگران، یک الگوی کامل و جامع است».

دکتر فرهاد زیویار، تشریح کرد: «شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی، برای همه ما یک الگوی کامل در همه زمینه‌های جهادی است».

دکتر زیویار، بیان کرد: «گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، همیشه منشاء خدمات بزرگی بوده‌اند و بسیج سازندگی نیز از جمله مجموعه‌های مهم و اثرگذار خدمت‌گزاری به مردم است».

استاندار لرستان توضیح داد: «در حوادث اخیر که فتنه‌ای تمام عیار علیه کشور و نظام بود باز هم شاهد حضور نیروهای جهادی در دفاع مؤثر از انقلاب اسلامی، مردم و کشور بودیم».

گفتنی است استاندار لرستان، معاونان استاندار، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری)، مدیران استان و فرماندهان سپاه استان از نمایشگاه بسیج سازندگی استان نیز بازدید کردند.

این نمایشگاه در محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برپا شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۳
۲۹۸ بازدید