اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: پژوهش و فناوری باید موتور محرک دانشگاه باشد

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

رئیس دانشگاه لرستان در جمع معاون، مدیران و کارشناسان پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: «جایگاه و اهمیت پژوهش و فناوری به حدی است که این حوزه باید موتور محرک دانشگاه باشد».

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز شنبه، 30 مهرماه، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، راهی بخش های مختلف حوزه کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان شد و ضمن بازدید و سنجش میدانی فعالیت ها، نشست با معاون، مدیران و کارشناسان این حوزه را در محل اتاق کار دکتر مصطفی کرم پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، تشکیل داد.

رئیس دانشگاه لرستان از اعضای حاضر در نشست خواست هر کدام، گزارش مهم ترین فعالیت های انجام شده حوزه کاری خود را ارائه کنند که در این رابطه، مهم ترین فعالیت و اقدامات انجام شده، تشریح شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، تصریح کرد: «اهمیت و جایگاه حوزه کاری پژوهش و فناوری دانشگاه به اندازه ای است که بایستی نقش موتور محرک و پیشران دانشگاه را برعهده داشته باشد».

دکتر نظری، بیان کرد: «حوزه کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه باید کارگاه‌های مختلف کاربردی و آموزشی را در تناسب با استعدادها و مهارت‌های دانشجویان، برگزار کند».

وی افزود: «رویکرد حرکتی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که انجام تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی با تکیه بر حل مسائل درون و برون دانشگاهی، افزایش یابد».

گفتنی است در این نشست، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، یک گزارش کاری از مهم‌ترین عملکردها و فعالیت‌های این معاونت ارائه کرد.

همچنین، مدیران و کارشناسان مختلف حوزه کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، مطالبات و برخی مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۰
۳۹۳ بازدید