اخبار

گفت‌وگو و هم‌اندیشی رئیس دانشگاه لرستان با انجمن‌های علمی دانشجویی

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در محل فعالیت تعدادی از انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه حضور یافت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، اول آبان‌ماه، رئیس دانشگاه لرستان، ضمن بازدید میدانی از انجمن‌های علمی دانشجویی در جمع تعدادی از دانشجویان فعال این انجمن‌ها و شورای صنفی دانشجویان، گفت: «بهترین شیوه برای پیش‌بردن کارها در دانشگاه، افزایش مشارکت دانشجویان است؛ دانشجو نسلی است که آینده در دستان اوست».

دکتر نظری تشریح کرد: «ما نیازمند آن هستیم که کار گروهی را تقویت کنیم؛ بهترین روش تقویت فرهنگ کار گروهی که فعالیت دانشجویی در انجمن‌های علمی، تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی، هنری است».

رئیس دانشگاه لرستان افزود: «انگیزه‌ها و خلاقیت‌ها و توان تحرک در سن جوانی و دانشجویی است؛ پس، بایستی فعالیت‌های گروهی دانشجویی را تقویت کرد و گسترش داد».

وی اظهار داشت: «در کنار انگیزه و شور و نشاط جوانی که در فعالیت‌های گروهی دانشجویی است نیازمند تجربه‌گرایی هم هستیم؛ یعنی جوان‌گرایی باید در کنار تجربه‌گرایی قرار داشته باشد تا راندمان کاری افزایش یابد».

دکتر علی نظری که ریاست سازمان بسیج اساتید استان لرستان را هم برعهده دارد ادامه داد: «اگر دانشگاه بخواهد متحول بشود باید مشارکت دانشجویان در فعالیت‌ها را افزایش بدهیم و بتوانیم با همفکری همدیگر، مشکلات را رفع کنیم».

دکتر نظری تصریح کرد: «نیازمند آن هستیم که برای رفع مشکلات دانشگاه با همدیگر، گفت‌وگو و هم‌اندیشی کنیم».

رئیس دانشگاه لرستان، بیان کرد: «انجمن‌های علمی دانشجویی بایستی کوشش کنند بیش از پیش، همکاری اعضای هیئت علمی را در فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، جذب کنند».

گفتنی است در این نشست که دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و پیمان شمسی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند برخی اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی، مهم‌ترین مطالبات و مشکلات صنفی خود را مطرح کردند.

رئیس دانشگاه لرستان برای رفع برخی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را صادر کرد.

تشکل‌ها، انجمن‌ها، نشریات و کانون‌های دانشجویی، زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، فعالیت می‌کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۰۵:۳۰
۱۴۷ بازدید