اخبار

نشست مشترک رئیس دانشگاه لرستان و نماینده کوهدشت و رومشکان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

نشست مشترک رئیس دانشگاه لرستان و نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز شنبه، 7 آبان‌ماه، نشست مشترک دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا مبلغی، نماینده کوهدشت و رومشکان با حضور تعدادی از دانشگاهیان دانشگاه لرستان در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

نماینده کوهدشت و رومشکان در این نشست بر این نکته تصریح کرد که دانشگاه براساس رهنمودهای حضرت امام (ره) باید منشاء تحولات باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مبلغی توضیح داد به برکت وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، امروز شاهد هستیم که در اکثر قریب به اتفاق مناطق کشور، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گسترش یافته‌اند.

نماینده کوهدشت و رومشکان تصریح کرد از اختیارات نمایندگی برای پیگیری و کاهش مشکلات نظام دانشگاهی استان لرستان، بیش از پیش، استفاده خواهد کرد.

در این نشست، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، نمایندگان استان را یک ظرفیت مهم در حوزه‌های مختلف برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات دانست و بر تعامل هرچه بهتر و اثرگذارتر با نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

گفتنی است دانشگاهیان حاضر در این نشست نیز برخی پیشنهادات، مطالبات و مشکلات مرتبط با نظام آموزش عالی استان را مطرح کردند. همچنین برخی مشکلات مرکز آموزش عالی کوهدشت در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۸:۲۷
۲۸۸ بازدید