اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: دشمن از فضای مجازی برای ضربه به اسلام و ایران استفاده می‌کند

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

رئیس دانشگاه لرستان به عنوان سخنران دعوت شده در جمع کارکنان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت خرم‌آباد گفت: «دشمن از بستر فضای مجازی برای ضربه‌زدن به اسلام و ایران، استفاده می‌کند».

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز دوشنبه، 9 آبان‌ماه، دکتر علی نظری به عنوان سخنران دعوت شده در جمع کارکنان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت خرم‌آباد توضیح داد: «دشمن در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به اسلام، ایران و امنیت کشور است».

دکتر نظری تشریح کرد: «دشمن در جنگ ترکیبی که علیه ایران به راه انداخته است به‌دنبال این است که از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به باورهای دینی مردم، امنیت کشور و پیشرفت ایران اسلامی، استفاده کند».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان تصریح کرد: «براساس تعالیم و آموزه‌های قرآنی نباید بسترهایی همچون فضای مجازی در اختیار کامل دشمنان برای ضربه زدن به کشور و ایجاد آشوب و اغتشاش باشد؛ تعالیم قرآنی به ما می‌گوید هرگز و هیچ‌گاه نباید به دشمنان اعتماد کنید».

وی افزود: «یکی از موضوعات مهم که بایستی به آن توجه کنیم مفهوم جهاد تبیین است؛ روشنگری و بصیرت‌افزایی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف مهم در این راستاست».

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: «تاکتیک‌های مختلف جنگ ترکیبی ایجاب می‌کند هوشیاری‌ها، مراقبت‌ها و بصیرت‌افزایی‌ها در سطوح مختلف جامعه، ارتقاء یابد و تقویت شود».

دکتر علی نظری افزود: «در جنگ نرم، دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی مردم و آسیب به اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این کار را از طریق فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای انجام می‌دهد».

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۷
۴۸۷ بازدید