اخبار

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه لرستان با آموزش و پرورش لرستان، منعقد شد

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه لرستان با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، منعقد و مبادله شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 20 آذرماه، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و افشین محمودوند، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه لرستان با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان به امضای دو طرف رسید و مبادله شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه لرستان و اداره کل آموزش و پرورش لرستان درباره این موضوع سخن گفت که همکاری بین دانشگاه و آموزش و پرورش می‌تواند باعث کاهش نظام مسائل استان لرستان شود زیرا این دو ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت هستند.

دکتر نظری، این نکته را یادآور شد که دانش‌آموز نباید بیگانه با فضای دانشگاه باشد و در همان دوران تحصیل براساس همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه و مدرسه، بایستی قبل از آنکه وارد دانشگاه شود از دانشگاه، شناخت داشته باشد.

افشین محمودوند، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در سخنانی، اعلام کرد آموزش و پرورش لرستان، این آمادگی را دارد که همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی خود با دانشگاه لرستان را گسترش دهد و از این موضوع، استقبال می‌کند.

گفتنی است در این نشست، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان و دکتر داود میرزایی‌فر، سرپرست گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را در راستای تقویت همکاری‌های دوجانبه دانشگاه لرستان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، بیان کردند.

تبادل تجربیات علمی، پژوهشی، استفاده از آزمایشگاه‌ها، استفاده از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه در رابطه با دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، همکاری مشترک برای برگزاری‌ کنفرانس‌ها و سمینارها، فرصت مطالعاتی و ... از مهم‌ترین موضوعات این تفاهم‌نامه است.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۳
۲۸۰ بازدید