اخبار

پیام دعوت رئیس دانشگاه لرستان از مردم به ویژه دانشگاهیان برای حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در پیامی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم استان لرستان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت کرد در راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام رئیس دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره) در سال 1343، شهادت جمعی از دانش آموزان مبارز به دست مزدوران رژیم ستمگر پلهوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مجاهد و پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.

هر سال این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی داشته می شود و ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن، انزجار خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، اعلام می کند.

امسال نیز همچون سال های گذشته، همه اقشار مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این رویداد مهم و بزرگ شرکت می کنند.

شاهد هستیم این روزها رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا مشغول قتل عام و نسل کشی مردم بی پناه غزه و فلسطین به ویژه کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم است.

ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی یک ارتش تروریستی است که از هر تلاش غیرانسانی و غیراخلاقی برای نجات این رژیم از فروپاشی دریغ نمی کند تا جایی که الان می بینیم بسیاری از مردم جهان با برپایی راهپیمایی های مختلف، محکومیت این جنایات را فریاد می زنند؛ زیرا هر انسان آزادی خواهی، ستم، ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم می کند.

بی تردید، عملیات طوفان الاقصی که توسط مجاهدان و رزمندگان شجاع فلسطین، طراحی و اجرا شد باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و شکست جبران ناپذیر این رژیم نامشروع شد.

به همین علت، ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در حال انتقال گرفتن از مردم بی دفاع غزه و فلسطین است و امت اسلامی وظیفه دارد در این مقطع خطیر به روش های گوناگون با مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام همدردی کرده و یاریگر فلسطین قهرمان باشد.

بدین وسیله از آحاد مردم استان لرستان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت می کنم در راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حضور حداکثری داشته باشند و بار دیگر، به جهان نشان بدهند که ایران اسلامی، همواره در کنار ملت مظلوم و شجاع فلسطین ایستاده است و همانگونه که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند رژیم نامشروع صهیونیستی، رفتنی است و نابود خواهد شد.


۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۰
۲۶ بازدید