اخبار

نشست گسترش همکاری دانشگاه لرستان با اداره کل استاندارد استان لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

نشست گسترش همکاری دانشگاه لرستان با اداره کل استاندارد استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز سه‌شنبه، 23 آبان‌ماه سال جاری با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و وحید والی‌زاده مرادی، مدیرکل استاندارد استان لرستان به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

رئیس دانشگاه لرستان توضیح داد در دولت مردمی سیزدهم با رویکرد تحول سازمان ملی استاندارد با رویکرد استاندارد مردمی، شاهد ارتقای کیفیت کالا و استانداردسازی خدمات هستیم.

دکتر نظری تشریح کرد دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد تا با ارتقاء و گسترش تجهیزات و فضای آزمایشگاهی و دریافت استاندارد 17025 خدمات بیشتری ارائه کند.

مدیرکل استاندارد استان لرستان (والی‌ِزاده مرادی) هم در این نشست گفت همکاری دوجانبه در راستای ترویج فرهنگ استاندارد و آگاهی‌بخشی، تدوین استانداردها، برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های آزمایشگاهی دانشگاه لرستان بایستی گسترش یابد.

وی به این موضوع نیز اشاره کرد که از اساتید دانشگاه لرستان می‌توان به عنوان سفیران استاندارد در خارج از کشور استفاده کرد.

در پایان این نشست توافق شد تفاهم‌نامه همکاری بین دو طرف درباره موضوعاتی همچون آموزش‌های کوتاه‌مدت، گنجاندن سرفصل استاندارد در واحدهای دانشگاهی، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی و ... منعقد شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۰۵:۵۵
۱۰۷ بازدید