اخبار

پیام دعوت رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان از دانشگاهیان برای حضور حداکثری در اجتماع بزرگ حمایت از کودکان مظلوم غزه

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

اجتماع بزرگ مردم استان لرستان در حمایت از کودکان و زنان مظلوم و بی‌پناه غزه برگزار می‌شود.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در پیام مشترکی از دانشگاهیان دانشگاه لرستان خواستند حضور حداکثری در اجتماع بزرگ مردم خرم‌آباد در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فلسطین داشته باشند.

اجتماع بزرگ مردم خرم‌آباد در حمایت از کودکان مظلوم غزه، روز شنبه، 27 آبان‌ماه سال جاری، ساعت 10 صبح در مصلی‌الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

رژیم جعلی، جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی با حمایت آمریکا در حال انجام انواع جنایت‌ها و قتل‌عام‌ها و نسل‌کشی‌ها در غزه است.

متأسفانه این جنایت‌ها با سکوت و انفعال برخی دولت‌های کشورهای اسلامی روبه‌رو شده است.

اما وجدان امت اسلامی بیدار است و علاوه بر اقشار مختلف امت اسلامی شاهد هستیم در کشورهای غیراسلامی هم اجتماعات و راهپیمایی‌های بزرگ و باشکوه در حمایت از مظلومیت و آرمان فلسطین برگزار می‌شود.

این خود یک پیروزی بزرگ است که ملت‌های کشورها براساس بیداری و آگاهی، به صورت مداوم اجتماعات بزرگ حمایت از فلسطین برگزار می‌کنند.

وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزادی‌خواه جهان، چه مسلمان و چه غیرمسلمان، همگی برایشان یقین شده است که رژیم صهیونیستی یک رژیم نژادپرست، نامشروع، ظالم، ضد انسانی، ستمگر و جنایت‌کار است که در شرایط جنگی، حتی به قوانین بین‌المللی جنگ هم پای‌بند نیست.

این رژیم به‌صورت پیوسته مشغول بمباران کودکان، زنان و سایر شهروندان بی‌گناه غزه است و قصد دارد با نسل‌کشی، غزه را نابود کند و در نهایت مردم ساکن غزه را به سوی کوچ اجباری سوق بدهد تا پروژه نژادپرستانه خود را اجرا نماید.

مجاهدت، شجاعت و درایت رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر مردم مظلوم و در عین حال مقتدر غزه و فلسطین، اجازه نخواهد داد رژیم شکست‌خورده صهیونیستی به آرزوهایش برسد.

جبهه مقاومت غزه و فلسطین، یک جبهه توانمند و خلاق است و تاکنون توانسته است شکست بزرگ و تحقیر را برای ارتش تروریستی صهیونیستی به‌بار آورد.

عملیات طوفان‌الاقصی یک حماسه بزرگ بود که بی‌تردید آینده منطقه را به نفع جبهه مقامت و فلسطین تغییر خواهد داد.

سیاست‌مداران جنایتکار رژیم جعلی صهونیستی برای فرار از شکست ناشی از عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی، به قتل‌عام مردم بی‌گناه غزه روی آورد‌ه‌اند که البته به یاری خداوند در این زمینه هم اهدافشان، ناکام می‌شود.

بدین‌وسیله از اعضای ارجمند هیئت علمی، یاوران گرامی علمی و دانشجویان عزیز دانشگاه لرستان دعوت می‌کنیم در اجتماع بزرگ مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد در حمایت از کودکان و زنان غزه، حضور حداکثری داشته باشند.

بدون شک، همانگونه که رهنمودهای حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) راهنما و راهبر مسیر ماست رژیم صهیونیستی با انجام این‌گونه جنایت‌ها، فروپاشی و اضمحلال خود را سرعت بخشیده است.


۱۴۰۲/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۵
۲۱۶ بازدید