اخبار

نشست هم اندیشی با موضوع «تدریس دروس با جهت گیری الهی، فرهنگی» در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

نشست هم اندیشی با موضوع تدریس دروس با جهت گیری الهی، فرهنگی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز دوشنبه، 29 آبان ماه سال جاری در سالن شهیدمیربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی خواست پیشنهادات خود را برای تقویت مباحث مربوط به تهیه کتاب های رشته های مختلف با جهت گیری الهی، فرهنگی بیان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در این نشست در سخنان کوتاهی درباره اهمیت جایگاه کسب علم و دانش برپایه جهت گیری توحیدی، نکاتی را ارائه کرد.

دکتر حیاتی بر تشکیل کارگروه های تخصصی متشکل از اعضای هیئت علمی رشته های گوناگون دانشگاه لرستان تأکید کرد.

اعضای هیئت علمی حاضر در این نشست نیز دیدگاه های خود را در رابطه با موضوع تدریس با جهت گیری الهی، فرهنگی مطرح کردند.

دکتر اسداله حسینی چگنی، به عنوان مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشت و بر تجمیع دیدگاه های کارشناسی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در رابطه با موضوع تدریس با جهت گیری الهی، فرهنگی تأکید کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۵
۵۹ بازدید