اخبار

رئیس دانشگاه لرستان در بازدید از نمایشگاه دانشجویی نقاشی: هنر باید در خدمت مضامین انقلابی، اسلامی و انسانی باشد

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

رئیس دانشگاه لرستان در بازدید از نمایشگاه نقاشی دانشجویی گفت: «هنر باید در خدمت مضامین انقلابی، اسلامی، انسانی و اخلاقی باشد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، روز چهارشنبه، اول آذرماه سال جاری از نمایشگاه دانشجویی آثار نقاشی شاهرخ یل بیرانوند و کتایون بیرانوند واقع در سالن رودکی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان بازدید و در گفت و گو با دانشجویان توضیح داد: «هنر یک ابزار بسیار مهم برای انتقال ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی و مفاهیم اسلامی است».

دکتر نظری، ضمن آنکه از برپایی این نمایشگاه ابراز رضایت و خرسندی کرد و از زحمات دانشجویان دست اندرکارن این نمایشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تقدیر کرد خواستار شد نمایشگاه های اینچنینی علاوه بر موضوعات طبیعت به موضوعات روز همچون مقاومت غزه و فلسطین، مظلومیت کودکان و زنان غزه و جنایات رژیم صهیونیستی بپردازند.

وی تشریح کرد: «زبان هنر بهترین زبان برای انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی است».

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: «موضوعات روز با رویکرد انعکاس ارزش های انقلاب اسلامی از طریق هنر از جمله رویکردهای مهم در راستای جهاد تبیین است».

گفتنی است در این بازدید، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر محمدباقر دولتشاهی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، مدیران فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۰
۳۴۰ بازدید