اخبار

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از هر نظر باید الگو باشد

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

رئیس دانشگاه لرستان در نشست با معاون، مدیران و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: «معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از هر نظر باید الگو باشد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، صبح روز دوشنبه، 6 آبان‌ماه راهی ساختمان مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان شد و نشست معاون، مدیران و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با وی برگزار شد.

رئیس دانشگاه لرستان در این نشست از حاضران خواست پیشنهادات، انتقادات، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود در رابطه با حوزه کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان را بیان کردند.

حاضران در نشست نیز هر کدام مطالبات، مشکلات و در مجموع نظام مسائل حوزه کاری خود و راهکارها و پیشنهادات را مطرح نمودند.

رئیس دانشگاه لرستان در این نشست بر این نکته تصریح کرد که هم‌افزایی و همگرایی درون سازمانی برای پیشبرد امور کلی دانشگاه باید در همه بخش‌های کاری دانشگاه لرستان تقویت شود و به‌ویژه حوزه کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از هر نظر باید الگو باشد.

درباره نظام مسائل مالی همچون برخی کمبودهای بودجه‌ای، رئیس دانشگاه لرستان بر تقویت شاخص‌های انضباط مالی در همه برنامه‌های دانشگاه تأکید کرد.

رئیس دانشگاه لرستان در این نشست خواستار شد همه معاونت‌های دانشگاه لرستان و دانشکده‌ها، برنامه‌های پیشنهادی خود در راستای افزایش درآمدزایی اختصاصی دانشگاه را به‌صورت مدون و نظام‌مند، مطرح کنند.

در این نشست، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و سایر مدیران و کارشناسان حوزه کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، علاوه بر بیان مطالبات و پیشنهادات کاری، گزارش مختصر عملکرد حوزه کاری خویش را به رئیس دانشگاه لرستان ارائه کردند.

در این نشست، حسین سهرابی، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور ایثارگران نیز حضور داشت.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۹
۲۱۹ بازدید