اخبار

نشست گسترش همکاری دانشگاه لرستان با ستاد تخصصی بسیج اقشار استان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

نشست گسترش همکاری علمی دانشگاه لرستان، ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و کارگروه آموزشی تحقیقات و فناوری مجمع بسیجیان استان لرستان، به میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز دوشنبه، 6 آبان‌ماه سال جاری با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، سرهنگ حاتمی، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه استان لرستان، دکتر غلامحسین حسینی، رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دالوند، رئیس کارگروه آموزشی تحقیقات و فناوری مجمع بسیجیان استان لرستان و حسین سهرابی، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور ایثارگران، در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد بر تقویت کارگروه‌های مشترک مسئله‌محور تأکید شد.

در این نشست سرهنگ حاتمی، کارگروه‌های علمی، پژوهشی و مسئله‌محور ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه استان لرستان را تشریح کرد و رئیس دانشگاه لرستان نیز خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه لرستان در راستای کاستن از نظام مسائل استان لرستان شد.

اینکه تحقیقات و پژوهش‌ها بایستی در راستای نیازهای بازار کار استان لرستان و نیازهای کسب و کار این استان باشند از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست دو طرف تأکید کردند نظام مسائل استان لرستان بایستی با رویکردهای علمی و دانشگاهی و عملیاتی رفع شوند.

سرهنگ حاتمی در این نشست تصریح کرد: «نظام مسائل استان باید با مشارکت اساتید دانشگاهی و راهکارهای علمی رفع شوند».

وی توضیح داد: «بسیج اقشار استان لرستان دارای هفت کارگروه تخصصی متناسب با نظام مسائل استان است که بایستی از ظرفیت های دانشگاهی استان بیش از پیش در این کارگروه ها استفاده شود».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۳
۲۱۱ بازدید