اخبار

مرکز بهداشت دانشگاه لرستان با حضور رئیس این دانشگاه افتتاح شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی این دانشگاه و هیئت همراه، مرکز بهداشت دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: «به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و درپیش بودن روز دانشجو و به منظور توجه به رفاهیات دانشجویان، معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان با توجه به رسالت خود در خدمات رسانی به دانشجویان اقدام به راه اندازی مرکز بهداشت با مساعدت و حمایت مدیرکل محترم مرکز مشاوره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر نعیمی و همچنین حمایت جناب آقای دکتر نظری رئیس محترم دانشگاه لرستان نمود».

دکتر شاهین توضیح داد: «مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه به منطور ارائه خدمات سرپایی و دارا بودن پزشک معتمد جناب آقای دکتر دارابی افتتاح شد؛ ان شاءالله بتوانیم با تقویت این مرکز گام مهمی در تحقق اهدافمان که همان خدمت به دانشجویان است برداشته باشیم».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: «هر زمان که می توانیم در ارایه خدمات به جامعه دانشگاهی گامی برداریم خستگی از تن ما در می آید چرا که باید با تمام توان به آینده سازان کشور بزرگ ایران خدمت کنیم».

گفتنی است مدیریت مرکز بهداشت دانشگاه لرستان را دکتر سعید دارابی عهده دار است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۲
۶۶۵ بازدید