اخبار

نشست پرسش و پاسخ شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و جمعی از دانشجویان با هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

همزمان با هفته استانی پژوهش و فناوری و در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو (16 آذر) نشست صمیمی پرسش و پاسخ اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه با هیئت رئیسه دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، شامگاه سه‌شنبه، 14 آذرماه سال جاری در سالن شهیدمیربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد و بیش از سه ساعت تداوم داشت.

دانشجویان مختلف در این نشست انواع و اقسام مشکلات و مطالبات صنفی و نظام مسائل صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان را بیان کردند و دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونان این دانشگاه با سعه صدر به انتقادات و پرسش‌های دانشجویان گوش دادند.

بیشتر وقت این نشست نیز در اختیار دانشجویان بود و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان، از دانشجویان خواستند پرسش‌ها و انتقادات خود را مطرح کنند.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان رهام لک است که مدیریت اجرایی جلسه را عهده‌دار بود.

نظام مسائل گوناگون صنفی در این نشست مطرح شد؛ همچون مشکلات مربوط به شرایط زیرساختی خوابگاه‌ها، تغذیه، نقلیه، اینترنت خوابگاه‌ها، کمبودهای تجهیزات ورزشی، برخی ضعف‌های حوزه کاری برخی معاونت‌های دانشگاه لرستان و ...

پس از آنکه دانشجویان شرکت‌کننده در این نشست با صرف زمان بیش از دو ساعت، دغدغه‌ها و پرسش‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان این دانشگاه (دکتر حیاتی، دکتر محمدزاده، دکتر شاهین و دکتر میر) درباره حوزه‌های کاری خود پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

این نشست با استقبال دانشجویان روبه‌رو شد به‌گونه‌ای که همه ظرفیت سالن شهید میربهرسی تکمیل شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان توضیح داد همواره از طریق تلفن و از طریق مراجعه حضوری، پاسخ‌گوی دانشجویان است و از بیان انتقادات سازنده و ارائه راهکارها استقبال می‌کند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۴ - ۲۳:۵۵
۲۰۱ بازدید