اخبار

حضور دانشگاه لرستان در طرح شمیم خدمت؛ نماز جمعه 17 آذرماه خرم‌آباد

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

رئیس دانشگاه لرستان و معاونان این دانشگاه با حضور در طرح شمیم خدمت مصلا الغدیر خرم‌آباد که روز جعمه 17 آذرماه، پیش از نماز جمعه برگزار شد شرکت کردند و به مطالبات و پرسش‌های مردم پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، میز شمیم خدمت دانشگاه لرستان (بسیج کارکنان آیت‌الله کمالوند دانشگاه لرستان) همگام با برخی دیگر از ادارات و سازمان‌ها در قالب طرح شمیم خدمت، در محوطه مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا شد و دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه و دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با استقرار در میز خدمت دانشگاه لرستان، به پرسش‌ها و مطالبات مردم در رابطه با حوزه کاری دانشگاه لرستان، پاسخ دادند.

در این طرح، دکتر ایرج محمدی، مدیر امور اداری دانشگاه لرستان، دکتر محمدی ضرون، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان و حسین سهرابی، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

تیم طرح شمیم خدمت دانشگاه لرستان در نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد شرکت کردند و نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار لرستان (دکتر فرهاد زیویار) و معاون سیاسی استاندار (دکتر احسان یاوری) از غرفه‌های مختلف طرح شمیم خدمت بازدید کردند.

همچنین به تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شاغل ادارات و سازمان‌های استان از جمله جمشیدی، یاور علمی فرزند شهید شاغل دانشگاه لرستان، هدایایی از سوی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان (دکتر فرهاد زیویار) اهداء شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۶
۲۸۵ بازدید