اخبار

نشست پرسش و پاسخ انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری دانشگاه لرستان با رئیس و برخی معاونان این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۲/۰۹/۲۰

نشست پرسش و پاسخ و گفت‌وگومحور دبیران و فعالان انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشگاه لرستان با رئیس و برخی معاونان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، عصر روز دوشنبه، 20 آذرماه در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد و سه ساعت تداوم یافت.

در این نشست، دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های دانشجویی فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه لرستان که زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می‌کنند هر کدام مهم‌ترین نظام مسائل و چالش‌های حوزه کاری خود را با دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی و دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در میان گذاشتند.

در ابتدای این نشست گفت‌وگومحور و مطالبه‌گرانه، نگار فضائلی، نماینده دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، یک گزارش از وضعیت فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان ارائه کرد.

سپس، هر کدام از دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای خود را با رئیس دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

وضعیت مدیریت سالن‌ها و نظافت آن‌ها، کمبودهای مالی حمایتی، مسائل بوروکراسی اداری، سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نقص‌های روش‌های اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، برخی ضعف‌های رفتاری در زمینه تکریم دانشجو، وضعیت پذیرایی در نشست‌ها و همایش‌ها، روش‌های کار دانشجویی و ... از جمله موضوعاتی بود که در این نشست گفت‌وگومحور مطرح شد.

پس از آنکه، دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، برگزاری این‌گونه نشست‌های پرسش و پاسخ را در راستای تقویت فرهنگ گفت‌وگو دانست و خواستار شد گفت‌وگوهای این‌چنینی بین دانشجویان با تیم مدیریتی دانشگاه لرستان تقویت شود.

وی از انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه لرستان خواست نقش مشارکتی خود برای کاستن از نظام مسائل را در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز افزایش بدهند.

رئیس دانشگاه لرستان خواستار توجه هرچه بیشتر به واقع‌بینی در ارائه راهکارها برای رفع نظام مسائل شد.

در این نشست، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان و دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه نیز به پرسش‌های دانشجویان، پاسخ دادند.

گفتنی است این نشست با استقبال دانشجویان روبه‌رو شد و آن‌ها خواستار شدند این‌گونه نشست‌ها در آینده نیز تداوم داشته باشند.

علاوه بر مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر صحرایی، مدیر امور مالی دانشگاه لرستان، مهندس شاکرمی، مدیر امور عمرانی و علی بیرانوند، کارپرداز دانشگاه در نشست حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۵
۱۹۴ بازدید