اخبار

تجلیل رئیس دانشگاه لرستان از سردار مرتضی کشکولی در آیین بزرگداشت روز دانشجو

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

یکی از بخش‌های آیین بزرگداشت روز دانشجو که شامگاه سه‌شنبه، 21 آذرماه سال جاری با حضور و استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه لرستان و سخنرانی سردار مرتضی کشکولی، فرمانده قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده پیشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان اجرا شد تجلیل رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) و بسیج دانشجویی این دانشگاه از سردار کشکولی بود.

به گزارش روابط عمومی، تجلیل رئیس دانشگاه لرستان از سردار کشکولی به پاس سال‌ها تلاش صادقانه در منصب فرماندهی سپاه استان لرستان، صورت گرفت.

متن کامل تقدیرنامه رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) خطاب به سردار مرتضی کشکولی به این شرح است:

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

"صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً ۖ وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ"

برادر ارجمند، سردار سرافراز اسلام، حاج مرتضی کشکولی

فرمانده‌ی محترم قرارگاه صاحب الزمان (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیت؛

مسولیت جدید حضرتعالی را به عنوان فرماندهی قرارگاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک گذر زمان و فراز و نشیب های متعدد پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن، علی الخصوص در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و فرماندهی حضرتعالی در تشکیلات متعدد نظامی، آنچنان ظرفیت، توانمندی و تجاربی را در جنابعالی ایجاد کرده است که مایه‌ی شکرگزاری و امتنان برای مردمانی است که این نعمت را قدر می‌دانند و بر صدر می‌نشانند؛ به‌ویژه که این ظرفیتِ فاخر همواره مایه‌ی نورانیت و مباهات مجموعه‌های دانشگاهی استان لرستان بوده است.

جامعه دانشگاهی استان در مدتی که توفیق همراهی شما را داشته، با افتخار بر خود می‌بالد که نه تنها به‌عنوان یک فرمانده‌ی توانمند با ظرفیتی چند بعدی بلکه به عنوان پدری مهربان و صمیمی با حضور امیدبخش و راهگشا در جمع پرشور و شعور دانشجویان و در هیئت‌های اندیشه‌ورز استادی و کارمندی، همواره راهگشای مجموعه‌های آموزش عالی استان بوده‌اید و دانشگاه‌ها همواره از گره‌گشایی، امیدبخشی و حمایت شما بهره‌مند گردیده‌اند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان استان لرستان مفتخرم تا قدردان تلاش‌های خالصانه‌ی شما برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، استان ولایتمدار و سرافراز لرستان و علی الخصوص جامعه دانشگاهی لرستان باشم.

یقینا کارنامه درخشانِ خدمات حضرتعالی، در سراسر استان، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزوده است.

سلامتی و تندرستی و توفیق روز افزون خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرتعالی و خانواده محترم را از خداوند منان مسألت دارم.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۱
۹۰۲ بازدید