اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: روابط عمومی‌ها صدای رسای حق، حقیقت و جهاد تبیین هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

رئیس دانشگاه لرستان در نشست مدیران روابط عمومی‌های منطقه پنج دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور به میزبانی دانشگاه لرستان گفت: «روابط عمومی‌ها صدای رسای حق، حقیقت و جهاد تبیین هستند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در این نشست که روز دوشنبه، 23 بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد و رضا آزاد، معاون امور روابط عمومی وزارت علوم نیز در آن حضور داشت تشریح کرد: «روابط عمومی‌ها، هم ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را بیان می‌کنند و از سوی دیگر، صدای بیان دردها و نقص‌ها هم هستند».

دکتر نظری توضیح داد: «جایگاه قلم در قرآن کریم بسیار بالاست به‌گونه‌ای که در قرآن سوگند به قلم آمده است و اینجاست که نقش روابط عمومی‌ها یک نقش مهم توحیدی است؛ زیرا روابط عمومی‌ها با قلم و بیان، سر و کار دارند».

وی افزود: «روابط عمومی‌ها مصداق و جلوه‌ای از کار و رسالت پیامبران هستند».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد: «روابط عمومی‌ها صدای رسا و حق نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان می‌رسانند».

دکتر علی نظری، ادامه داد: «فعالیت روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین است؛ پس قلم روابط عمومی‌ها باید هرچه بیشتر و اثرگذارتر، قوی‌تر شود».

وی اظهار داشت:‌«وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه پنج کشور یک مزیت برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۰:۳۹
۸۵ بازدید