اخبار

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت علوم تصریح کرد: نقش مهم دبیران مناطق در هم‌افزایی و کارایی روابط عمومی‌ها

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مدیران روابط عمومی‌های منظقه پنج دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه کشور به میزبانی دانشگاه لرستان گفت: «نقش دبیران مناطق در هم‌افزایی و کارایی فعالیت‌های روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری بسیار اهمیت دارد و آن‌ها بازوی مهم وزارتخانه علوم در منطقه محسوب می‌شوند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، سارا رستمیان در این نشست که روز دوشنبه، 23 بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد:‌ «تبادل تجربیات روابط عمومی‌ها هر منطقه با یکدیگر، بسیار اهمیت دارد و نقش دبیر هر منطقه در این رابطه، بایستی یک نقش تحول‌گرایانه باشد».

رستمیان، توضیح داد: «نقش دبیر هر منطقه در برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و برگزاری نشست‌های تبادل تجربیات و افزایش کارآیی روابط عمومی‌های هر منطقه، یک نقش اثرگذار و مهم است».

وی درباره روابط عمومی‌های منطقه پنج دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور اظهار داشت: «دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه پنج کشور دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی هستند که این ظرفیت‌ها در بخش‌های اطلاع‌رسانی و خبری بایستی تقویت شود و ارتقاء پیدا کند».

رستمیان، عملکرد اطلاع‌رسانی و خبری روابط عمومی دانشگاه لرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

گفتنی است در این نشست مدیران روابط عمومی‌ها منطقه پنج دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور هر کدام دیدگاه‌های خود را درباره روابط عمومی‌ها بیان کردند.

از جمله اینکه: چارت روابط عمومی بایستی ارتقاء یابد؛ بودجه این حوزه افزایش یابد؛ موضوع آموزش خبرنویسی حرفه‌ای، جدی‌تر گرفته شود؛ نیروهای روابط عمومی‌ها بیش از پیش حمایت شوند و ...

رضا آزاد، معاون امور روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سارا رستمیان، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی روابط عمومی وزارت علوم به پرسش‌های حاضران در نشست پاسخ دادند.

در این نشست، میثاق حیدری، رئیس روابط عمومی دانشگاه لرستان به عنوان دبیر منطقه پنج روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور انتخاب شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۰:۱۰
۱۳۱ بازدید