اخبار

حضور معاون و مدیران فرهنگی دانشگاه لرستان در آیین پایانی جشنواره رویش دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور و تجلیل از رویش‌های برگزیده دانشجویی

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان لرستان، حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر مهدی امید، دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان لرستان در آیین اختتامیه (پایانی) پنجمین جشنواره رویش دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور که امسال به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان, رویش، محل رویش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی است و رویش‌های جدید در این جشنواره معتبر دانشگاهی، تجلیل می‌شوند تا از استعدادهای دانشجویی حمایت شود.

در رویش به توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشجویان پرداخته می‌شود که حوزه‌های کاری زیرمجموعه معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هستند.

در آیین پایانی مذکور، مقامات ارشدی همچون دکتر جلیلی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، دکتر احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و دکتر حمیدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان حضور داشتند.

در این دوره از جشنواره معتبر رویش دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور که دوره پنجم آن بود برگزیدگان تجلیل شدند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۲۱:۰۱
۲۱۷ بازدید