اخبار

مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان: خروجی کنفرانس ملی دفاع زیستی باید تقویت بنیه دفاعی نظام جمهوری اسلامی باشد

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم، به میزبانی دانشگاه لرستان، گفت: «خروجی این‌گونه کنفرانس‌ها و برنامه‌های علمی باید تقویت بنیه دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور باشد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، روز چهارشنبه، 25 بهمن‌ماه سال جاری در این کنفرانس که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «اصل مطلب این است که حکومت دینی حاکمیت دین در جامعه تقویت شود و در این راستا، افزایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد از جمله دفاع زیستی، دارای اهمیت است».

دکتر مؤیدی اظهار داشت:‌ «دشمنان فقط از روش‌ها و ابزارهای جنگ سخت استفاده نمی‌کنند بلکه براساس آموزه‌های مقام معظم رهبری، امروزه شاهد جنگ ترکیبی و جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و به همین علت، افزایش قدرت نظام و کشور در همه جنبه‌ها، همواره مورد تأکید است».

وی تصریح کرد: «با استناد به تعالیم حضرت امام (ره) انقلاب اسلامی زمینه ظهور نیست بلکه بخشی از ظهور است و برهمین اساس، افزایش اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی، خود به خود باعث تقویت حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه می‌شود».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان افزود: «در عرصه‌هایی همچون جنگ‌های نوین نیز با تکیه بر تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی بایستی روز به روز، قدرت کشور بیشتر شود».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۱
۱۷۰ بازدید