اخبار

مناظره انتخاباتی با استقبال دانشجویان در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

مناظره انتخاباتی با حضور سه کاندیدای انتخابات مجلس (حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی) در دانشگاه لرستان با استقبال دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این روزها، در آستانه فرارسیدن 11 اسفندماه، روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، دانشگاه لرستان شاهد برگزاری کرسی‌ها، نشست‌ها و تریبون‌های مختلف آزاد درباره انتخابات و مشارکت سیاسی است.

عصر روز سه‌شنبه، 8 اسفندماه سال جاری، مناظره انتخاباتی با حضور مرتضی محمودوند، قدرت‌اله ترابی‌نژاد و مهرداد ویسکرمی که هر سه از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هستند در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان با استقبال دانشجویان و با حضور برخی رسانه‌ها برگزار شد.

این مناظره انتخاباتی بیش از دو ساعت تداوم یافت و پرسش‌های مختلفی درباره موضوعات گوناگون در سطوح محلی و استانی و کشوری مطرح شد.

کاندیداها هرکدام در چارچوب وقت و زمان تعیین شده که به صورت مساوی برای هر سه کاندیدا تعریف و تعیین شده بود به پرسش‌ها پاسخ دادند.

برای مثال: برنامه کاندیداها برای رونق تولید در استان لرستان و شکوفایی کشاورزی این استان چیست؟

از آنجا که مرتضی محمودوند و مهرداد ویسکرمی، در مدت چهار سال گذشته نماینده مردم در مجلس بوده‌اند در بخش پرسش‌ها، مهم‌ترین عملکرد خویش را نیز به عنوان نماینده مجلس، تشریح کردند.

این مناظره انتخاباتی با همکاری مشترک انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این همکاری سعی شد با رویکرد مطالبه‌گری از کاندیداها, مبتنی بر مسائل و چالش‌های استان لرستان، برنامه‌محوری تقویت شود.

در ابتدای این نشست، محسن کریمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان در سخنانی توضیح داد نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم‌سالار در چارچوب شرع مقدس اسلام است.

کریمی توضیح داد انتخابات تجلی مشارکت مردم در سرنوشت خویش است و این گویای مردم‌سالار بودن ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد حضور حداکثری مردم در انتخابات هدف اصلی بسیج دانشجویی استان لرستان و برگزاری تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره‌های انتخاباتی از جمله فعالیت‌ها با موضوع انتخابات است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۵
۴۷۸ بازدید