اخبار

پیام دعوت رئیس دانشگاه لرستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در پیامی، از دانشگاهیان خواست در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام رئیس دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبلور اراده مردم برای تعیین سرنوشت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نظام الهی، توحیدمحور و مردم‌سالار است که سردمدار مبارزه با استکبار فرعونی و نظام سلطه است.

دشمن با تاکتیک‌ها و روش‌های جنگ شناختی و جنگ نرم، همه ابزارهای رسانه‌ای را به‌کار گرفته است تا ناامیدی و یأس را در جامعه گسترش بدهد و بتواند به اهداف شوم خویش دست پیدا کند.

اما ملت سربلند ایران اسلامی، همیشه تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هوشیار است و توطئه‌های دشمنان را با حضور حداکثری در صحنه‌های مختلف، خنثی کرده و ناکام گذاشته است.

حضور حداکثری در انتخابات، نماد ایستادگی در برابر خواست‌های دشمنان است و از سوی دیگر، مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح، باعث شکل‌گیری یک مجلس قوی و کارآمد خواهد شد که می‌تواند نظام مسائل و چالش‌های کشور را رفع کند یا کاهش بدهد.

اینجانب از عموم مردم استان لرستان، به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت می‌کنم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند تا اقتدار مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش، افزون‌تر شده و دشمنان، ناامیدتر شوند.


۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۸
۲۳۴ بازدید