اخبار

پیام قدردانی رئیس دانشگاه لرستان به‌خاطر حضور حماسی دانشگاهیان در انتخابات

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

در پی مشارکت حماسی و باشکوه دانشگاهیان دانشگاه لرستان در انتخابات 11 اسفند، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، با صدور پیامی، از دانشگاهیان به خاطر خلق حماسه حضور، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام رئیس دانشگاه لرستان، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور و مشارکت سیاسی گسترده اقشار مختلف مردم ایران اسلامی از جمله دانشگاهیان دانشگاه لرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر، مهر تأیید وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

دشمنان نظام اسلامی و کشور، در ماه‌های اخیر تلاش بی‌وقفه کردند مردم را نسبت به حضور در پای صندوق های رأی که تبلور مردم سالاری دینی و جمهوریت اسلامی است دلسرد و نا امید کنند اما حضور همیشه در صحنه مردم تحت زعامت و راهبری مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، باعث شد دوباره دشمنان و نظام استکبار جهانی، ناکام بمانند و دوباره ملت سرافراز ایران اسلامی از این آزمون، سربلند و پیروز شود.

در اینجا ضرورت دارد یاد و خاطره همه شهیدان والامقام را گرامی بدارم و بدانیم آرامش و ثبات ایران که برگزاری باشکوه انتخابات در نظم و امنیت، بخشی از این امنیت است مرهون جانفشانی‌های شهداست.

اینجانب وظیفه اخلاقی، شرعی و میهنی خویش می‌دانم از عموم مردم ولایت‌مدار استان لرستان، به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان، به خاطر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی که در واقع رأی به تقویت اقتدار و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

امیدوارم مجلس که نهاد منتخب ملت است بتواند گام‌های اثرگذارتری با بهره‌گیری هرچه بیشتر از نخبگان دانشگاهی کشور در جهت رفع و کاهش نظام مسائل جامعه با چشم‌انداز تقویت حرکت به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی بردارد.

توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

علی نظری؛ رئیس دانشگاه لرستان


۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۳
۱۱۷ بازدید