اخبار

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: آیین‌نامه درون دانشگاهی دانشجویان بین‌الملل تهیه شود

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

نشست شورای بین‌الملل دانشگاه لرستان به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان با تأکید بر تهیه آیین نامه درون دانشگاهی ویژه خدمات به دانشجویان بین الملل دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز شنبه، 12 اسفندماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر غلام‌حسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، گزارشی از وضعیت فعلی دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه و ظرفیت‌ها و نیازهای مرتبط با این حوزه بیان کرد.

همچنین، معاونان دانشگاه لرستان شامل دکتر سعید محمدزاده (معاون پشتیبانی)، دکتر علی میر (معاون آموزشی)، دکتر مهدی شاهین (معاون دانشجویی) و دکتر محمد حیاتی (معاون فرهنگی و اجتماعی) گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه کاری معاونت مربوطه در رابطه با دانشجویان بین الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان ارائه کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست توضیح داد پذیرش دانشجویان بین الملل در دانشگاه لرستان، به ویژه از کشورهای اسلامی، یک ظرفیت و پتانسیل است که می‌تواند در بیرون از مرزها، ترویج‌کننده گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

رئیس دانشگاه لرستان، خواستار شد یک آیین نامه مشخص و معین درون دانشگاهی با مشارکت همه معاونت های دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیریت حراست دانشگاه تهیه شود و به زبان های بین المللی در اختیار دانشجویان بین الملل دانشگاه لرستان قرار گیرد تا دانشجویان، در دریافت خدمات و راهنمایی‌های مختلف تحصیلی، اداری، خدماتی و صنفی، دچار برخی مشکلات نشوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶
۲۵۴ بازدید