اخبار

جمعی از دانشجویان عراقی دانشگاه لرستان با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

جمعی از دانشجویان عراقی دانشگاه لرستان با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز یکشنبه، 13 اسفندماه سال جاری در اتاق کار رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) برگزار شد دانشجویان عراقی دانشگاه لرستان، برخی مهم‌ترین دیدگاه‌ها و مشکلات صنفی خود را مطرح کردند.

در این نشست، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان به این موضوع اشاره کرد که امسال برای اولین بار دانشگاه لرستان به‌دنبال قرار گرفتن در فهرست مراکز آموزش عالی معتبر از نگاه وزارت آموزش عالی عراق، دانشجوی اهل کشور عراق پذیرش کرده است و یک خود یک ظرفیت برای گسترش همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور اسلامی ایران و عراق است.

وی تشریح کرد ایران و عراق از نظر تاریخی، دینی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی دارای اشتراکات فراوانی هستند که زمینه‌های دوستی و همکاری بین دو دولت ایران و عراق و دو ملت را تقویت می‌کند.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار کرد در سال جاری تفاهم‌نامه‌های همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بین دانشگاه لرستان با تعداد هشت دانشگاه از کشور عراق منعقد شده است که یک ظرفیت فراملی برای دانشگاه لرستان محسوب می‌شود.

گفتنی است در این نشست، دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و به پرسش‌های دانشجویان عراقی مرتبط با حوزه‌های آموزشی دانشگاه لرستان پاسخ داد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۰
۱۱۵ بازدید