اخبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان از مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان بازدید کرد

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان از بخش‌های مختلف مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که صبح روز یکشنبه، 13 اسفندماه سال جاری برگزار شد دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر محمد جعفری، مدیر مرکز رشد و فناوری این دانشگاه، حضور داشتند و توضیحات لازم درباره فعالیت‌های مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان، ارائه شد.

در این بازدید، حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان با دانشجویان و فعالان این مرکز که در رابطه با فعالیت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینی، فعالیت دارند گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان در رابطه با کمک‌های مالی و اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان می‌تواند به مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان داشته باشد، گفت‌وگو کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان در جمع تعدادی از دانشجویان این مرکز، قول مساعد داد در رفع کمبودهای بودجه‌ای و مالی، در چارچوب قوانین، کمک‌های لازم را انجام بدهد.

وی توضیح داد همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا کمبودهای تجهیزاتی مرکز رفع بشوند و دانشجویان بتوانند فعالیت‌های دانش‌بنیان را انجام بدهند و بسترسازی برای ایده پردازی دانشجویی، بیش از پیش تقویت شود.

در این بازدید، دکتر محمد جعفری، مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان در بازدید از اتاق ها و بخش های مرکز، متناسب با کارکردهای هر بخش، گزارش فعالیت‌های انجام شده و مطالبات مرتبط با کمبودها را بیان کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۳
۵۶ بازدید