اخبار

پیام مشترک رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد رهبری این دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با صدور پیام مشترکی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فيهِ الْقُرْآنَ وَافْتَرَضْتَ على عِبادِكَ فيهِ الصِّيامَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

حلول ماه مبارک رمضان در آستانه سال جدید و تقارن بهار بندگی و بهار طبیعت را بر مومنین خصوصاً جامعه فرهیخته دانشگاه لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

ماهی که پیامبر اکرم ص رحمت را در ابتدایش،مغفره را در میانه اش و عتق و آزادی از آتش دوزخ را در انتهایش بر مومنین بشارت داده است.

ماهی که نفحات امیدبخش و احیا کننده الهی را بر دل‌های مهیا می‌وزد و ماهی که خود خداوند آن را بر بندگان میزبان است و چه نیکو میزبانی که در دعوت و پذیرایی بخل نمی‌ورزد و لحظه لحظه این ماه را بر بندگان مبارک می‌گرداند و در این میان پیروز و سعادتمند آن کسی است که در مقابل میزبان صاحب منزلت، رعایت آداب میهمانی را بنماید.

امیر بیان و کلام، امیر مومنان علی علیه السلام از لسان پیغمبر خاتم صلی الله علیه و آله شنید که افضل آداب میهمانی در این ماه الورع عن المعاصی الله عز و جل، پرهیز و اجتناب از معاصی خداوند است.

توفیق درک فضائل این ماه و نوشیدن شهد شیرین بندگی را برای همه عزیزان از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.


۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰
۸۴ بازدید