اخبار

نشست شورای بین‌الملل دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

نشست شورای راهبردی بین‌الملل دانشگاه لرستان به ریاست دکتر علی نظری، رئیس این دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز شنبه، 26 اسفندماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر منوچهر نصری، مدیر کنسکولی گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده و طراحی چارت چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان ارائه کرد.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) در سخنانی به چند موضوع اشاره کرد: بخش اول سخنان وی درباره تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اهمیت توجه بیش از پیش به مفاهیم قرآن کریم بود.

دکتر نظری خواهان شد نهضت قرآنی در همه سطوح جامعه ایجاد شود و روزانه خانواده‌ها، آیات قرآن را بخوانند و سبک زندگی خویش را براساس تعالیم قران کریم، پیش ببرند.

بخش دوم سخنان دکتر نظری به این نکته اختصاص یافت که گروه‌های آموزشی و دانشکده‌ها در موضوعات مربوط به جذب دانشجویان بین‌الملل مشارکت بیشتری داشته باشند و برنامه‎‌های خود را براساس تحلیل‎های دقیق آماری ارائه کنند.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنانش از گروه همکاری های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان به خاطر توجه بیش از پیش به تحلیل‌های آماری دقیق، تشکر کرد.

دکتر علی نظری، وجود دانشجویان بین‌الملل را یک فرصت و ظرفیت برای ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان دانست.

در این نشست، اعضاء، پیشنهادات خود را در رابطه با چشم‌انداز کاری دانشگاه لرستان در بخش بین‌الملل، ارائه کردند.

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، دکتر غلام‌حسین حسینی است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۹
۵۱۹ بازدید