اخبار

رئیس دانشگاه لرستان در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی:‌ حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ناشی از درماندگی و شکست رژیم صهیونیستی است

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

رئیس دانشگاه لرستان در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی شبکه لرستان (برنامه در مسیر نور)، گفت: «حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی، ناشی از درماندگی، عجز، ناتوانی، دستپاچگی و شکست رژیم غاصب، کودک‌کش و فرعونی صهیونیستی است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، دکتر علی نظری در برنامه گفت‌وگوی زنده تلویزیونی شبکه لرستان که شامگاه چهارشنبه، 15 فروردین‌ماه پخش شد تشریح کرد: «انسان‌های بزرگ و پاکی در حمله اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسیدند؛ جهاد و شهادت از آموزه‌های قرآن کریم است».

دکتر نظری توضیح داد: «حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، نشاندهنده‌ی جنون و غرق شدن رژیم صهیونیستی است».

وی اظهار داشت: «امروز شاهد هستیم رسانه‌های جهان، جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی همچون کودک‌کشی و حمله به بیمارستان‌ها و مردم بی‌پناه غزه را منعکس می‌کنند؛ این گویای بیدار شدن وجدان‌ها و فطرت‌های پاک در سراسر جهان و رسوایی این رژیم توسط رسانه‌هاست».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد: «رژیم کودک‌کش صهیونیستی، رو به زوال و سقوط است و همه باید به نابودی این رژیم کمک کنیم».

دکتر علی نظری افزود: «چهارشنبه، 15 فروردین‌ماه، همایش دانشگاهی فراملی به دو صورت مجازی و حضوری با موضوع روز جهانی قدس در دانشگاه لرستان برگزار شد؛ این همایش با مشارکت دانشگاه‌های کربلا، بغداد و الزهرا للبنات برگزار شد؛ برگزاری این نشست‌ها در راستای روشنگری هرچه اثرگذارتر و حمایت از مردم فلسطین و تقویت بیداری جهانی است».

دکتر نظری بیان کرد: «باتوجه به جنایت‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی، بایستی تلاش کنیم مراسم راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، باشکوه‌تر، متفاوت‌تر و اثرگذارتر برگزار شود».

وی تأکید کرد:‌«هر قدمی که در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس برداشته می‌شود در راستای حمایت از فلسطین است؛ حمایت از فلسطین در راستای تعالیم قرآن کریم است».

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: «بایستی همدلی و همدردی با ملت فلسطین و دفاع از آرمان قدس شریف را در هر عرصه‌ای فعالیت می‌کنیم گسترش بدهیم؛ زیرا نبرد بین فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی همچون نبرد بین حضرت موسی (ع) و فرعون است؛ رژیم کودک‌کش صهیونیستی، یک رژیم فرعونی است».

دکتر علی نظری تشریح کرد: «براساس تعالیم قرآن کریم و توجه به سنت‌های الهی، سرنوشت رژیم فرعونی صهیونیستی، نابودی حتمی است؛ در نهایت، مردم فلسطین پیروز خواهند شد».

دکتر نظری اظهار داشت: «رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ‌کدام از سازمان‌های بین‌المللی پاسخ‌گو نیست؛ این رژیم، ضد معیارهای انسانی و اخلاقی است و به هیچ‌کدام از قوانین حقوق بین‌الملل پای‌بند نیست».

وی تصریح کرد: «حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق امر به معروف است؛ مبارزه با این رژیم و محکومیت جنایاتش، از مصادیق نهی از منکر است».

رئیس دانشگاه لرستان، در بخش دیگری از سخنانش، یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس و شهدای اخیر جبهه مقاومت را گرامی داشت و تبیین کرد: «شهدا همه وجود خویش را در راه خدا انفاق کردند؛ انفاق در راه خدا برای همه ما درس است».

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۹
۲۷۲ بازدید