اخبار

پیام دعوت رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد رهبری این دانشگاه برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با صدور پیام مشترکی، از همگان به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت کردند با هر سلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس و همبستگی با مردم مظلوم و مقتدر فلسطین شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام به این شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذينَ أُخرِجوا مِن دِيارِهِم بِغَيرِ حَقٍّ إِلّا أَن يَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمَت صَوامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ يُذكَرُ فيهَا اسمُ اللَّهِ كَثيرًا ۗ وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ

خداوند متعال را شاکریم که در آخرین جمعه ماه رمضان المبارک که به یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) روز قدس نام گرفته بیش از هر زمان دیگری به تحقق وعده الهی در نابودی ظلم و به میراث رسیدن زمین به مستضعفان عالم نزدیک شده‌ایم.

عصای موسای نبی این بار در دستان جوانان غیرتمند فلسطینی در حال بلعیدن همه مظاهر ظلم و جور یهود است و صرخه مظلومیت زنان و کودکان غزه که در زیر آوار سکوت و غفلت دولت‌های به ظاهر اسلامی و بیداد جور و جنایت هارشدگان صهیونیسم هر روز جان‌های بیشتری را بیدار می‌کند در حال نابود کردن گوساله سامری است.

بی تردید خداوند متعال در این فصل از تاریخ غم زده و پر درد بشر معیار تشخیص حیات و ممات قلوب و افکار را انتخاب سمت و جهت ایستادن در موضوع فلسطین قرار داده.

امروز سبوعیت اسرائیل چنان عریان و عیان خودنمایی می‌کند که برای محکومیتش نیاز به داشتن دین و باور خاص و یا حتی درنگ نیست.

جامعه فرهیخته و دانشگاهی دانشگاه لرستان این بار نیز با درک اهمیت همبستگی با جبهه حق حضور سرنوشت‌ساز خود را در روز جهانی قدس که امید است با پیروزی مجاهدان راه آزادی قدس آخرین روز قدس در محکومیت رژیم پلید و جعلی اسرائیل باشد اعلام داشته، از همه مردم شریف ایران با هر سلیقه و گرایش فکری و اعتقادی برای حضور در این اجتماع عظیم دعوت به عمل می‌آورد.


۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۹
۹۸ بازدید