اخبار

خروش دانشگاهیان دانشگاه لرستان همگام با مردم جهان علیه صهیونیسم در روز جهانی قدس

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

رئیس، معاونان، اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان همگام با اقشار مختلف ملت انقلابی ایران اسلامی، ملل کشورهای اسلامی و غیراسلامی (خروش بین‌المللی علیه صیونیسم)، در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این راهپیمایی که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است در خرم‌آباد از ساعت 11 صبح روز جمعه، 17 فروردین‌ماه سال جاری از میدان شهدای این شهر آغاز شد و تا مصلی الغدیر ادامه یافت.

مردم با شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس،‌مرگ بر منافق، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان تو‌ایم خامنه‌ای، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و ... جنایات رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی، کودک‌کشی و حمله به بیمارستان‌های نوار غزه را محکوم کردند.

مردم از جمله دانشگاهیان استان لرستان، باردیگر حمایت قاطع خود از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین را اعلام کردند.

از برنامه‌های این راهپیمایی برپایی غرفه بسیج دانشجویی استان لرستان در طول مسیر و برپایی تریبون آزاد بود که رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) ضمن بازدید از غرفه بسیج دانشجویی استان لرستان در برنامه تریبون آزاد نیز شرکت کرد و در سخنانی، جنایات اخیر رژیم کودک‌کشی صهیونیستی و حمله این رژیم به کنسکولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران و دپیلمات‌های جمهوری اسلامی ایران را ناشی از شکست و حرکت رو به زوال رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دانست.

وی حضور باشکوه مردم را یک نعمت بزرگ الهی دانست و توضیح داد همه دنیا شریک این روز شده‌اند زیرا بر همگان چه کشورهای اسلامی و چه کشورهای غیراسلامی مشخص شده است که رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش و ضدانسانی و ضداخلاقی است.

رئیس دانشگاه لرستان این همه جنایت از سوی رژیم صهیونیستی را نشانه زوال حتمی رژیم جعلی در آینده دانست.

در این تریبون آزاد، سرهنگ کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان نیز در سخنانی به این نکته اشاره کرد که امروز به برکت مقاومت مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه ماهیت ضدانسانی و ضدبشری رژیم جعلی صهونیستی برای همه مردم جهان هویدا شده است.

وی به وقوع انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد که باعث شد آرمان فلسطین و آرمان آزادسازی قدس شریف در جهان زنده شود و امروز شاهد هستیم همه ملل کشورهای دنیا با مظلومیت مردم فلسطین همدردی و همدلی می‌کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۶
۵۲۳ بازدید