اخبار

نشست گفت‌وگومحور رئیس دانشگاه لرستان با جمعی از دانشجویان درباره هوشمندسازی سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویی برگزار شد

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

نشست گفت‌وگومحور رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) با جمعی از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان درباره موضوع هوشمندسازی تردد (سرویس ایاب و ذهاب دانشجویی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست که در آن علاوه بر دانشجویان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر ایرج محمدی، مدیر امور اداری دانشگاه و یوسف عباسی، مدیر حراست دانشگاه نیز حضور داشتند روز شنبه، 18 فروردین ماه سال جاری در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دانشجویان، پرسش ها، پیشنهادات و برخی انتقادات خود درباره سیستم هوشمندسازی تردد دانشجویان را بیان کردند و رئیس دانشگاه لرستان، کارکردها و خصوصیات سیستم جدید هوشمند رزرو تردد دانشجویان دانشگاه لرستان را تشریح و تبیین کرد.

رئیس دانشگاه لرستان در سخنانی، از برگزاری اینگونه نشست‌ها که ارتباط مستقیم بین دانشجویان با تیم مدیریتی دانشگاه لرستان است حمایت کرد و خواستار شد دانشجویان هرگونه ابهام یا پرسشی اگر دارند به صورت مستقیم با مدیران دانشگاه لرستان در میان بگذارند.

دکتر نظری در این نشست تشریح کرد برای ارتقای بهره‌وری و نظم و ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به دانشجویان، ضرورت دارد همچون سیستم تغذیه، سیستم تردد و ایاب و ذهاب دانشجویان نیز از نوع رزرو باشد تا بتوان بهتر و اثرگذارتر و کارآمدتر برای تردد دانشجویان، برنامه‌ریزی کرد.

وی توضیح داد با نهادینه شدن این سیستم، مشکل ازدحام جمعیت در برخی اتوبوس های ایاب و ذهاب دانشجویان نیز رفع خواهد شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۰
۴۰۲ بازدید