اخبار

نشست گفت‌وگومحور شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با رئیس و معاون این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

نشست گفت‌‌وگومحور اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) و معاون دانشجویی این دانشگاه (دکتر مهدی شاهین) درباره برخی مهم‌ترین موضوعات صنفی دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز شنبه، 25 فروردین‌ماه سال جاری در اتاق کار دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، امیرحسین شاهوردی، نگین شاکرمی و رضا زارعی از اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، برخی مهم ترین مطالبات و موضوعات صنفی دانشجویی مربوط به سیستم تغذیه و سامانه جدید هوشمند سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه لرستان را بیان کردند.

در این نشست، برخی مشکلات فعلی سامانه جدید هوشمند سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه لرستان توسط اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان بیان شد.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد برخی مشکلات ایجاد شده در حال رفع هستند و در مجموع، سامانه جدید هوشمند سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان در راستای ارتقای بهره‌‌وری، نظم و رضایت دانشجویان ایجاد شده است.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی این دانشگاه در این نشست، توضیح دادند شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان بازوی قوی تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و نماینده منتخب دانشجویان برای پیگیری قانونی مطالبات صنفی دانشجویان این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری منظم و متداوم اینگونه نشست‌های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان با شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه، استقبال کرد.

دکتر مهدی شاهین در این نشست خبر داد که به‌زودی موضوع تغذیه صبحانه دانشجویان که در سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) توزیع می‌شده است در سلف سرویس‌های سایت مرکزی و سایت دانشکده کشاورزی توزیع خواهد شد و علاوه بر اقلام غذایی فعلی در وعده صبحانه، تنوع بیشتری نیز در این زمینه ایجاد می‌شود.

دکتر شاهین توضیح داد برنامه‌ریزی شده است سیستم نظرسنجی از دانشجویان در زمینه تغذیه ارتقا یابد و کیفی‌تر شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۲
۲۸۶ بازدید