رئیس دانشگاه لرستان: شورای آموزشی باید نقش موتور محرک و اندیشهورز را ایفاء کند
رئیس دانشگاه لرستان گفت: «شورای آموزشی دانشگاه باید موتور محرک و اندیشهورز مسائل آموزشی براساس تحلیلهای دقیق باشد».
به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در این نشست که روز یکشنبه، 23 اردیبهشتماه سال جاری در سالن شهید رشوند دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «شورای آموزشی دانشگاه بایستی اقدامات مرتبط با تحلیل کیفی وضع موجود آموزشی را برپایه شاخصهای دقیق، تقویت کند».
دکتر نظری، توضیح داد: «شورای آموزشی دانشگاه بایستی مشارکت مدیران گروه های آموزشی را در رفع مسائل آموزشی، ارتقاء و گسترش بدهد».
وی بیان کرد: «هر دانشکده ای باید وضعیت کلاسها را به صورت توصیفی و کمیتگونه، تحلیل و ارزیابی کند».
رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: «هر کلاس باید یک شناسنامه داشته باشد؛ در شناسنامه کلاس باید درج شود این کلاس در طول هفته چند ساعت استفاده می شود؟ همچنین نقاط قوت و ضعف تجهیزاتی و کالبدی هر کلاس در شناسنامه کلاس بایستی درج شود و این از وظایف معاونتهای آموزشی دانشکدهها و مدیران امور عمومی هر دانشکده است».
دکتر نظری خطاب به معاونان آموزشی دانشکدهها دستور داد به محض اتمام کلاسهای درس ترم تحصیلی، اقدام به آسیب شناسی محیط کلاسها کنند و اقداماتی همچون رفع کمبودهای تجهیزاتی هر کلاس و رنگآمیزی کلاسها را انجام بدهند».
گفتنی است معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان دکتر علی میر است که در این نشست حضور داشت.
هر کدام از معاونان آموزشی دانشکدهها نیز در این نشست، پیشنهادات خود را مطرح نمودند.